mardi 1 novembre 2016

Graeme Allwright, la mer est immense.

Blason du Morbihan


  

 Les paroles bretonnes :

Don eo ar mor
------------

Don eo ar mor
N'hellan ket treuzi
Mankoud' ra din
Diou askell da nijal
Diskarit din eur vagig evit daou
Ni a roenvo, va dous ha me



Ouz eun dervenn 'n em harpet 'm-eus
N'eur sonjal 'vefe chomet sonn,
Med siwaz pleget ae-neus
Torret eo evel ma harantez

Tostaet 'm-eus ouz eur brouskoad
Evit kask kutuill ar vleunienn dener
Gloazet em eus ma zorn ousz an drein
Koue' et eo ar vleunienn dener

 _____

Coupé ondé d’hermine et d’azur.

6 commentaires:

  1. Une chanson bien nostalgique que je n'avais plus écoutée depuis...
    Merci pour ce souvenir. Espérons malgré tout encore à l'amour qui fait battre le cœur.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Les paroles bretonnes :

      Don eo ar mor
      ------------

      Don eo ar mor
      N'hellan ket treuzi
      Mankoud' ra din
      Diou askell da nijal
      Diskarit din eur vagig evit daou
      Ni a roenvo, va dous ha me




      Ouz eun dervenn 'n em harpet 'm-eus
      N'eur sonjal 'vefe chomet sonn,
      Med siwaz pleget ae-neus
      Torret eo evel ma harantez

      Tostaet 'm-eus ouz eur brouskoad
      Evit kask kutuill ar vleunienn dener
      Gloazet em eus ma zorn ousz an drein
      Koue' et eo ar vleunienn dener

      Supprimer
    2. Merci Cochonfucius, merci beaucoup.

      Supprimer
  2. Quel interprète le chante en Breton?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Plusieurs, par exemple : An Triskell.
      (dans l'album Kroaz-Hent).

      Supprimer